fredag 20 februari 2009

TGIF och den här stan drar ned oss till botten av ån...

...säger jag bara!
Har varit en "tung" vecka trots att jag varit ledig större delen av den... Måndag & Tisdag gjorde denna vecka VÄRD!! Men vem vet det kanske händer något spännande i helgen??Linköping är ju en så otroligt spännande håla där det dyker upp spännande och roliga saker var och varannan dag Höhöhöhöhö (IRONI!!!!) Naee nu ska vi inte vara sånna... ;)
Pappa & Bullen kommer hem på söndag, trodde inte att jag skulle säga det men har saknat dem lite, men bara liiiiite... Har en hel del funderande att göra denna helg också gällande min framtid. Det är så svårt det där, jag vet liksom inte i vilken ände jag ska börja! Känner att jag vill göra någonting som "tar mig framåt" i livet, just nu känns det som jag står och stampar på samma ställe, det är ett jädra stampande ska jag säga men ändå tar det mig ingenstans...
Nu har jag ventilerat klart för ikväll :)
* NI får ha en underbar fredagskväll *
LYSSNA PÅ TEXTEN!!!

Inga kommentarer: