onsdag 4 februari 2009

En plattång? :)

Första tävlingen jag är med i som har med bloggning att göra :) roligt, får se hur det går! Jag som plattar håret varje dag. Skulle passa mig perfekt. Man kan vinna en reseplattång från frisörcenter.

Häromdagen försov jag mig, var stressad och hann bara föna håret lite snabbt, (vilket medför att min lugg står åt alla håll, eftersom jag har lite lockigt hår egentligen) Tänkte att eftersom jag cyklar till jobbet och håret ändå inte håller sig platt tills man kommer fram, plattar jag håret på jobbet! Men självklart glömmer jag i all hast att packa ner plattången och får typ panik när jag ser mig själv i spegeln på jobbet. "Ska jag stå i en butik och träffa människor hela dagen till 20.00 och se ut så här?!" HJÄLP! Då hade den behövts! Hade varit super med en liten plattång som alltid kan ligga där väskan, just för såna här tillfällen. :) haha låter kanske lite ytligt men håret är väldigt viktigt för mig!

Vill du också vara med och tävla? Tryck på bilden :)

1 kommentar:

Anonym sa...

då kan jag få din gamla !:D