fredag 13 februari 2009

Gomorron

säger jag, för jag har fortfarande ont i huvudet och det känns som att jag har feber. . . så det enda jag har gjort än sålänge är sovit/vilat och duschat. Usch är det detta som kallas utbrändhet? :P hehe

Man vill ju vara pigg de dagar man äntligen är ledig!


Vad roligt det var med massa kommentarer när man kikade in på bloggen idag :) haha massa och massa, det var väl ca fem kommentarer totalt :P mycket för oss, jättekul iallafall! :D


Så dagens bild är tillägnad Huniii ;) ingen halshuggning här inte! ( haha och notera min början till dubbelhaka ;) )


Ska nog snart gå och sminka mig lite och sen cykla iväg till mamma. Men just nu går Mannen som talar med hundar på tv :)
en favorit ;) haha


Måste bara berätta hur jag vaknade imorse :P haha lilla Caspian hade lagt sig med ena armen under min nacke och den andra över min hals, och sen sträckt ut kroppen intill min. Haha lillkillen ville ligga sked ;) mysigt. . . Han är så gullig min lilla sambo!

( för er som inte vet, vill jag förtydliga att Caspian är en katt :P )


Inga kommentarer: