onsdag 25 februari 2009


Nu har jag precis druckit upp en smarrig kopp med te. Fick två jättegoda teer av Sara i julklapp. Den godaste av dem var med melonsmak tror jag :) och den andra smaken kommer jag inte ihåg. Råkade tyvärr slänga lapparna där smaken stod, men det luktar fruktigt och gott!
Emily har ju bloggat som en liten idiot idag, precis som jag gjorde härom dagen ( det var för att komma ifatt henne :P ) Men nejdå nu hamnade jag efter igen . . .typiskt. . . för det är ju verkligen en tävling ;) hehe eller hur Emlan??
Har tvättat hela dagen nästan, och umgåtts med Emily :) Vi gjorde inte så mycket. Åt, snackade och hon bloggade :P hehe. Jag sprang ju iochförsig ner i tvättstugan lite titt som tätt. Dörrarna står fortfarande kvar i hallen :/. När hon åkte härifrån vid halv åtta stack jag iväg till träningen. Det är så sjukt skönt att träna!
Men känner att det börjar bli dags att köpa lite nya fräscha träningskläder! Måste köpa nya jeans också. Råkade dra sönder en av "skärphållarna" igår. På mina favvojeans :( buhu! Så går det när man har för tighta jeans som slingrar sig nerför benen :P hehe. Men det var väl dags för nya jeans ändå, har ju haft dem ett tag, men de sitter verkligen perfekt så det var lite tråkigt. . .
Imorgon är det jobb-dags igen. 10-20.
Ska försöka handla lite på lunchen, har verkligen ingenting hemma! Min kyl är helt tom :( Och så måste jag till systemet med! Får jag inte glömma! Men det hinner jag nog med på fredag. Tror inte jag klarar av att cykla hem med både matpåsar & systemetpåsar . . .
Nu ska jag nog gå och lägga mig i min alldeles nybäddade och mysiga säng. Kolla lite på tv och sen sova :)
GONATT!

Inga kommentarer: