tisdag 3 februari 2009

Hide and seek


Snart börjar "Hide and seek". Tänkte att jag nog skulle ta och se den. Som tur är Sara här och håller mig sällskap :) annars hade jag inte vågat se den!
Vi hade möte på jobbet imorse och därefter stannade jag kvar lite och gjorde om i butiken. Blir riktigt fint med allt lila material. Men den fula rean förstör ju som vanligt, skönt sen när den försvinner!
Var på apoteket förut också och köpte p-piller åt fröken som går runt och skriker här hemma. Känner mig som en kackelhöna som pratar så mycket om det här, men det är så j**la jobbigt. . . sov ca. fyra timmar i natt :( Tänk på det, ni som tänker på att skaffa katt! Hoppas verkligen på dessa piller nu så vi kan få lite ro här hemma. För som det låter nu kan jag säkert bli vräkt vilken sekund som helst?! :P haha
Nu: Hide and seek
come out come out where ever you are. . . .

Inga kommentarer: