fredag 13 februari 2009

Fredag kväll. . . Det var på tiden!!


Det har varit full fart på den här veckan, på alla sätt och vis. . . Både bra och dåligt! Ikväll vill och ska jag varva ner SJÄLV och bara ta det lugnt:) så himla skönt att samla tankarna ett tag och rensa lite ibland dom! På söndag åker min pappa och syster till fjällen och jag ska inte följa med, för dem som aldrig åkt så mkt skidor är det svårt att förstå, men det är helt underbart och ifall jag ska välja emellan sol och skidsemester så blir valet verkligen svårt. . . Men det kommer fler ggr:) Sofia och jag kanske ska upp några dagar i slutet av april! Jag är sååå trött på trötthet, hoppas att det går snabbt till våren nu för den behöver jag verkligen! Sol,bad,värme och bara ben! Vill ha nu!! Har kommit på att jag behöver en STOR förändring också. . . Men vet inte riktigt vad än. . . Spännande ha ha! Tack bloggen för att jag fick tömma ut lite känslor och tankar! Puuu, känner mig lite lättare;) ha ha detta blev lite virrigt och rörigt känner jag men vad kan jag säga?? Jag skyller på att det är så det känns och ser ut i mitt lilla huvud för tillfället. . . Ha en mysig kväll allihopa!

Inga kommentarer: