torsdag 19 februari 2009

I hate this part



Diggar denna låt just nu!
Det har varit lite dåligt med nya låtar på sista tiden tycker jag. Mest lyssnat på samma om och om igen, vill ha lite variation. Så snälla alla duktiga artister som kan sjunga och göra musik, kom gärna på lite nya låtar nuuuuu ;)

Det är tur att det finns folk som kan underhålla alla oss vanliga människor :P för vad skulle man göra utan musik? Har skaffat mig spotify nu iallafall, äntligen!!! Det är jättebra, man slipper ladda ner alla låtar man vill ha . . . inte för att det är speciellt jobbigt, men man sparar lite plats i datorn :)

Jag var lite rastlös förut så jag bestämde mig för att baka. Vaniljbullar.

mums tänkte jag. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Först och främst hade jag ingen vanlig jäst, bara ett paket torrjäst, som tydligen inte funkade till denna deg eftersom det aldrig jäste. . .hm skumt!? Det enda ägget jag hade hemma hade gått ut för nån dag sen. Det fanns inte tillräckligt med mjölk så det blev inte så mycket vaniljkräm som jag ville ha. Plus att smöret som man skulle pensla på de färdiggräddade bullarna hade gått ut . . . lycka till . . .
I vanliga fall hade jag stuntat i att baka, men är man uttråkad så är man. Resultatet blev iallafall degiga, små, sockriga bollar med lite vaniljkräm i världens sämsta bakning någonsin :)



Ska snart åka iväg till pappa och klippa hans hår. Blir lite kvällsmat där också, inte helt fel :P
Adios amigos

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra låt!!!!!

Lyssnar på den hur mkt som helst ;)
Blev håret bra elle??
pusselipuss

Anonym sa...

Haha det va jag som skrev föresten :P
kramis EMELIE :P