söndag 15 februari 2009

söndag

Har vaknat för ett tag sen, hunnit äta frukost och kollat på lägenheter på internet o så :) Är inte superpigg idag måste jag säga. Huvudet väger typ två ton. Men får väl skylla mig själv. . .

Gårdagen såg ut så här. Jag och Isabelle åkte hem till henne efter jobbet. Fixade lite och gick sedan vidare hem till mig, köpte med oss thaimat på vägen hem också. MUMS!
Hemma hos mig mötte vi Anna. Vi åt, jag duschade och så drack vi lite drinkar till Melodifestivalen. Vi lyckades även trycka i oss var sin semla som Isabelle hade bakat alldeles själv, den var sååå god!!! :)
Efter Melodifestivalen kom Isabelles kille och hämtade henne för lite alla hjärtans dags- mys, och så var det bara singlarna kvar. . . haha ;)


Efter ett samtal med Dennis kom vi fram till att vi(jag och Anna) och dom(Dennis och hans syster) kunde slå ihop våra förfester :) så vi begav oss hem till Dennis syster. Runt tolv gick vi in mot Ågatan. En drink på Maxim och sedan tillbringades resten av kvällen/natten på Harrys. Dance dance dance som alltid :D
Rolig kväll!

Nä nu måste jag göra iordning mig och slänga i mig en treo eller två. Ska ju vara Saras balpartner idag har jag lovat. Något jag inte riktigt känner lika starkt för nu :P

Ha en trevlig dag!

( Ikväll kommer mina gullisar hit Emily och Memme :) )


Inga kommentarer: