torsdag 12 februari 2009

Snart godnatt för mig.


Åhh
vad jag är trött nu! Har fått en jobbig sprängande huvudvärk också. . .
Men efter fyra dagars 9.30-20 arbetspass på raken är det rätt förståeligt. Känns som det enda jag har gjort är vaknat, åkt till jobbet, jobbat massa, åkt hem från jobbet, sovit-vaknat, åkt till jobbet, jobbat massa, åkt hem från jobbet, sovit. . . osv gånger fyra ;P
Så nu vet ni varför jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen.


Idag åt jag en så otroligt äcklig lunch. Gick ner till Chili och köpte mat, tänkte att jag skulle pröva nåt nytt så jag tog panerad kycklingfilé, stekt potatis med bearnaisesås. Fy vad äckligt det var! Euuuw Kycklingen var helt mjuk på nåt konstigt sätt, potatisen var ioförsig god men väldigt fettig och såsen var som en klick smör. . . . Mådde illa hela eftermiddagen/kvällen . . . Tänkte bara att ni kanske ville veta :P


Så här ser mina helgplaner ut:

Fredag:
Ledig!!!! :)
Går nog till mamma och umgås lite med henne, baka tårta o så :) . Ska senare på eftermiddagen/kvällen fira Patrik, hennes sambo, som har fyllt år. Mormor&morfar kommer dit också, trevligt! Var ett tag sen vi sågs nu.

Lördag:
Först ska jag jobba 10-17, sälja skor, vara trevlig, dela ut små röda chokladhjärtan ;) . För det är alla-hjärtans-dag :) Och jag har ingen att fira det med ;( haha stackars mig.
Efter jobbet ska jag och Anna träffas hemma hos mig och fixa oss snyggare ;P hööhöö och sedan blir det nog att kolla melodifestivalen hos Dennis syster, sedan utgång :D
Åhh vad roligt att träffa Anna!!

Söndag:
Får se hur jag mår :P men antagligen blir det lite balträning med syrran :) så snäll jag är som ställer upp. Alla kommer tro att Sara bytt ut Micke mot en tjej :O haha!
Sen på kvällen blir det middagsmys med tjejerna. Emily, Emili och Sandra.



Ska försöka bli lite bättre på att lägga in bilder. Men jag gillar ju att göra ordning bilder och fixa&trixa o så. . . Och på senaste tiden har det inte fungerat att spara bilderna från picnik. Photoshop har jag ärligt talat inte förstått mig på än :P haha men har inte riktigt gett det en chans heller, får ta tag i det nån dag, men det var riktigt komplicerat! Det trodde jag inte ;) så sålänge får jag hålla mig till gamla hederliga picnik.

Nu ska jag sova Turdeluuu. . . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena mors!!

kul har anna kommit hem nu, du får hälsa henne!
EMILY jag måste veta ur det blir med dina o hannahs resplaner!! måste boka in min semester!!
låter som en rolig helg du har framför dig soffi propp! ;) vem e mick föresten som sara ska dansa med?? :P
du jag har inte heller nån o fira med... men man har ju vännerna :) i finland e det faktiskt vännernas dag man firar då, kanske ska skippa det där med pargrejen o fira vänner istället :) hehe!
saknar er!! tänker på er där hemma:)
mass pussar o kramar mina sötnosar

Hannah sa...

Sofia varfor har du tagit bilder pa dej sjalv men kapat av huvet? hahhaha
jag ar sa jadra stolt for jag har listat ut hur man mmsar till bloggen hahah sa nu finns det lite bilder men jag ska lagga upp fler pa lagenheten o sa :)
jobba inte ihjal dej nu gumman!!!!
kraaam