söndag 22 februari 2009


Kom hem från träningen för ett tag sen. Eh för ett ganska bra tag sen förresten, typ två och en halv timme sen :P tiden går så himla fort! Och under den tiden har jag duchat, ätit lite och nu kollar jag på Bridget Jones dagbok :) Hon är så skön!
Jag förstår inte vad det är som har flugit i mig . . . har haft ett lyckorus i kroppen de senaste dagarna, egentligen utan anledning.
Hur härligt som helst! Och idag blev jag på ännu bättre humör :) hur det nu är möjligt. . . HAHA!
Måste säga att jag har riktigt kul på jobbet nu, och det beror främst på att VI har så roligt ihop. Bästa arbetskamraterna verkligen!




Så här ser mina nya skor ut förresten :) Man såg dom ju inte så bra på förra kortet.

Jag älskar dom!!!

Men i det här vädret går det ju inte att ha vita tygskor så de står och väntar på mig (och våren) på jobbet.

Inga kommentarer: