torsdag 26 februari 2009


Oj oj oj nu börjar jag bli riktigt trött, har lite svårt att hålla ögonen öppna. Så det är nog bäst att jag kryper ner i sängen snart. Efter jobbet kom Anna hit en liten stund. Vi åt macka :) haha och snackade lite.
Imorgon ska Jag och Anna gå och sola så man blir lite fräsh till helgen. Därefter ska vi till simhallen med Erika och simma några lägnder. Gillar inte riktigt simhallen, tycker att det är lite snuskigt där. . . men skit samma! När vi gjort iordning oss ska vi ner på stan, och kanske en sväng till ikano. Jag måste handla en del saker! På kvällen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag skulle göra, nåt var det, men vad? Jaja kommer väl på det så småningom.
På lördag ska jag på Chokladfestivalen med familjen. Och på kvällen blire fest hos Dennis :)
Nej nu känner jag att jag måste sova lite. Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fest hos dennis, skojigt!
kanske en viss person kommer ;) haha :P!!
Snart ska vi bege oss ut o ner till hålet haha!!
Kommer bli en lugn vecka på jobbet ska ha båda klubbarna tillsammans för det e så några barn så det ska bli as skönt :)
mkt jobb i veckan elle??
puss på dig