måndag 23 februari 2009

Det är farligt att sätta sig vid datorn! Nu har jag suttit här i några timmar . . . dags att krypa ner i sängen, börjar bli lite trött faktiskt. Hoppas det är sol imorgon när man vaknar. Allt blir så mycket lättare då!

Nu har jag massa bilder på lager i datorn :D Fick en liten kameraattack imorse när jag hade lite tid över innan jobbet. Ska försöka få lite fler såna attacker för det är så roligt med bilder! Göra om och fixa lite. . . Det kan vara så lite i ett foto som gör det jättefint, bara en liten detalj.
Skulle vara skitkul att bli fotograf, men vad är det för jobb? Alltså finns det inte väldigt många fotografer ute i världen? Känns som ett svårt arbete att försörja sig på. Blir nog bara en hobby för mig, men det duger så bra så :)


Som sagt, sängen väntar och ser väldigt inbjudande ut. . .
Sov gott alla vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Förbannat fin blogg och tack för kommentaren! Nu tycker jag att vi alla unga tjejer blir bättre på att visa hur mycket vi tycker om oss själva. Okej?