måndag 16 februari 2009

MÅNDAG

Har precis käkat lite mat. Det blev nudlar, wokgrönsaker och falafel. Rätt gott fakiskt!
Det ringde precis på dörren och när jag tittade i kikhålet stod det en skum man utanför, så jag vågade inte öppna :P hehe. Gillar inte sånt där, när folk ringer på sådär utan att man vet vad de vill . . . jag har väl sett för många skräckisar.

Nu ska jag ta på lite mascara och sedan rulla iväg till jobbet. Ikväll sover Sara här :) mysigt! Jag håller på och laddar ner Börn Gustafsson-filmen så det blir nog att se den eller Bolt eller Patrik 1,5 :) Nej nu måste jag sätta lite fart!

Tänkte bränna ner en cd med massa bra musik till oss på jobbet också, så blir jobbarkompisarna glada ;) det behöver vi verkligen!






My Life Would Suck Without You

1 kommentar:

Lovisa sa...

Hej! Tyvärr så har jag använt alla min invitations eftersom man bara får typ 5 st "/ Fett dåligt. Du får fortsätta ragga runt på invites (: Lycka till!