torsdag 26 februari 2009

*Dagens outfit*


Vi provar. . . Så får vi se hur det känns, lite töntigt är det faktiskt:) men ok: cerise/lila,stickad kofta ifrån MQ, grå t-shirt klänning H&M, strumpbyxor Åhléns och sen jacka, mössa, stövlar, vantar och halsduk på det. Färdmedel till jobbet: Röd Monark. Humör för dagen: glad men mitt förbannade huvud gör ont! Planer för ikväll: ringa en massa samtal och tvätta. . . . Ha ha det här var ju ganska kul, en urspårad dagens outfit!! Blev en dagens extra allt ! Nu måste jag få ordning på burret och sen ska jag svisha iväg till jobbet! Pussss till er

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygging dar! ;) Vad duktiga ni ar pa att blogga!!! Jatteroligt att las ju! Saknar er!!!

Angelica Blick sa...

sv; Ja, jo jag gilalr ju blogspot som fan :) men det känns som layouten är så begränsad..kan inte göra så som jag vill ha den egentligen. Nae..! jag ska ge metrobloggen en chans och prova att ha den i en vecka-två veckor och gillar jag den så behå¨ller jag den, annasr byter jag tillbaka till blogspot :D hehe!

Emily och Sofia sa...

Vilka gulliga små toffsar det var på koftan Emlan :) Den kan du ha nästa gång du hälsar på hos mig ;) lite sysselsättning för monstren här hemma. . . HAHA !
puss puss