söndag 1 februari 2009

*God Morgon*

Fast jag vet inte ifall det är någon mer än jag som är vaken ;) Vaknade för ett tag sedan och kunde inte somna om plus att så kurrade min mage något så förfärligt, så det vara bara att lyssna på den och gå upp och göra lite frulle. :)

Idag händer det nog inte så JÄTTE mycket i mitt liv faktiskt, lite tvätt ,lite promenad och sen får vi se vad som orkas med! Ser så sjuuuuuuuukt mycket fram emot nästa lördag, då jag och några av mina bästa tjejer ska fira min 22-årsdag (som är den 10:e feb) med att gå ut och äta och sen dansa vidare hela natten lång... Wiiiiihuuuuu!! Vad det ska bli skoj!!

Lille Johanna ringde igår ifrån Göteborg och jag kunde tydligt höra paniken i hennes röst: Emily, Sandra har sagt att du kanske inte ska DRiCKA på lördag!!!! hahahahaha.... Jag säger som såhär du behöver inte oroa dig gullet, hade tänkt mig typ som tomtefesten i 2:an ;) Naevars riktigt sååå roligt kanske vi inte ska ha men NÄSTAN!!!

Nu ska jag krypa upp i soffan och se på någon film, hoppas att någon mer vaknar snart...Är lite ensamt att vara uppe sähär tidigt, men ACK så mycket jag kommer att får gjort idag!! ;)
Slänger på en bra låt också, lite skön såhär på morgonkvisten :)

Inga kommentarer: