måndag 2 februari 2009

Måndag. . .

. . . början på ännu en vecka :)

Vaknade av ett underbart solsken imorse. Trodde nästan att det hade blivit sommar! Tänk vad lite sol kan göra skillnad, man känner sig pigg och glad när man ska gå upp. Men tyvärr har Nala fortfarande sina problem och går omkring och skriker/grymtar på nätterna. . . Antar att hon löper eller nåt, men hon verkar typ vara deprimerad och tycker att allt är sååå jobbigt. Haha lite komiskt att se faktiskt :P stackars liten!

Tänkte att jag skulle fånga det på film, men så fort jag tar fram kameran så slutar hon klaga. Nu däremot går hon runt och ropar på all sina killar ;) eller vad hon nu har för sig. . .
Caspian däremot har hittat sin favoritleksak: ett godispapper. Han kommer och lägger det på min mage och vill att jag ska kasta iväg det åt honom, så han kan springa och hämta. Det är bara det att ett godispapper kommer tyvärr inte så långt, hur hårt man än kastar. . .men han verkar tycka det är roligt iallafall :) och titta vad stor han har blivit!



Snart ska jag ta och cykla iväg till jobbet. Ska nog passa på och åka förbi och pumpa mina däck också, för aldrig har det gått så trögt att cykla som nu! Det har varit lite lustigt sen jag bytte slang&däck när jag fick punka. Det är liksom en liten buckla i däcket så jag sitter och skumpar när jag åker. Inget som syns som tur är :P men det är lite störande. Hoppas det hjälper med lite luft :)

Ha det så bra idag!! Puss&kram

Inga kommentarer: