tisdag 10 februari 2009

:)

Hejsan svejsan!

Tvättar lite innan jobbet idag, känner mig riktigt duktig! Har brist på rena kläder eftersom jag missat två tvätt tider i rad nu :P men idag fick jag det gjort. Ska snart springa ner i tvättstugan och hämta upp allt och sedan cykla iväg till jobbet i racerfart. . .


Lördagen var jättetrevlig och rolig :)
Så nu väntar vi bara på att Emily ska lägga ut lite fina bilder från kvällen! Vi träffades hemma hos mig och satte direkt igång med att göra världens godaste bål. MUUUUMS! Sen begav vi oss in till stan runt nio. Spenderade resten av kvällen/natten på BK. Maten var jättegod! Jag åt en halloumiburgare :)


Nu ringer alarmet, måste springa ner o hämta tvätten!
Ha en trevlig dag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen lite uppdatering :)puss från emili

Anonym sa...

balen är den 23 maj och studenten är den 12 juni tror jag.
klart jag vill hänga med! men har du tänkt på när vecka 17 är? det är i slutet av april och då kanske det inte ens finns någon snö, troligtvis därför det är så billigt. finns det ingen bättre vecka?
pussar!