onsdag 4 februari 2009

Haha kan inte sluta skratta. . .

. . . sivert jag tror detta kan vara nåt för dig :D känns som det är nåt vi skulle kunna spola tillbaka och skratta åt hur länge som helst! Du vet som med "kyrkfilmen" ;) som vi skratta så mycket åt, när du ska ta nattvarden. . . hahahaha Det måste vi titta på när du kommer hem! Du vet vad jag menar va?



Stackars modell! Men HAHA jag kan inte sluta skratta. Verkligen min humor :D haha!
Och hör det hesa skrattet ;) hahahaha

. . . haha gonatt :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

min humor också kan jag säga, hahaha!

Anonym sa...

HAHAHAHA!!! Rätt i prick, exakt våran humor :P haha! Hörde knappt det hesa skrattet för mitt eget men det va jävligt kul haha!!
Visst ska vi kolla på den när jag kommer hem :P o få oss ett gott skratt ;). Vem ska sara dansa bal med??
Saknar er massa pussar!!