tisdag 17 februari 2009

Haha!


Hjälper sara att rensa lite bland hennes saker nu när hon flyttat till pappa. Och hittar allt möjligt smått och gott :) bland annat ett gammalt fotoalbum som är MITT :-P från när jag och Jolin var på zakyntos sommaren-04 haha så roligt det är o hitta gamla saker man typ glömt bort! Sara läser ur sin jättegamla dagbok "idag har jag sett på film den va bra men det bästa av allt är att jag blev kär..." :) Typ kär i alla och det roliga är ju att man ville ju verkligen inte att nån skulle veta det men ändå skrev man det överallt. I dagboken, på blocket och i filofaxen osv :-P haha så gulligt! Det var roligt att vara liten!! Puss alla glada

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaeee så små ni är :) GULLIGA!!! haha pusss

Lovisa sa...

http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/
där har du invites till sportify. Fick så dåligt samvete att mina tog slut :D