måndag 2 februari 2009

Mina grabbar...






Pieeewwwww, jag är helt slut, har varit ute och gått igen och Bullen var med igen också!! Duktiga flickor måste jag säga! :)

På p.a.u.s blev det plockning av ögonbrynen och så handlade jag lite nytt i.d. smink, det sveeeed till rejält i plånboken kan jag säga men det är det värt och framför allt har jag tyvärr inte lyxen att kunna välja vilket (billigt) smink som helst efter som min hy (eller hela jag kanske jag ska säga...) är så känslig.

Jag är även sugen på en ansiktbehandling, så jag ska lämna in min "allergilista" till dem så får vi se ifall det går :) Haha listan är lång kan jag säga...
Mina H&M kläder var lite av en besvikelse, de såg så fina och bra ut när jag packade upp dem men sen jag jag provade allt så: NÄÄÄÄÄÄ!!! ;) Så det blir att byta eller skicka tillbaka det mesta!
Har blivit en del blogging idag, men det är väl mest för att Sofia inte ska komma ifatt mig (vi har en tävling haha) och att jag inte hinner göra det så mkt när jagf jobbar :) Naevars det är roooligt också faktiskt, skönt att skriva av sig och pyssla lite. Så nu vet ni det :)

Inga kommentarer: