onsdag 18 februari 2009

* Blåbärs te *


Sitter och njuter av en god kopp te ;) mitt favorit-te till och med! Det blev till slut stan med Sandra idag, stackars henne. . . Ha ha jag vet inte ifall någon annan håller med men jag har fått känslan av att jag är ganska jobbig att gå i affärer med??:) Idag hade vi ju lite mera tid så det blev inte fullt så stressigt som det brukar! Köpte faktiskt en hel del och nu vill jag bara ha MER!!! Kanske slänger in en bild eller två på grejerna sen! En hälsning till min söta Hannah i England : du bloggar lite dåligt döö'. . .:) ha en mysig kväll, för det ska jag ha! //Emily

1 kommentar:

Anonym sa...

EMILY!!!!
Vill inte du komma själv då?? skit trist att hannah inte kan:(....men du kanske kan komma ändå :)??
kan ju bara ta en vecka så behöver du inte ta så mkt ledigt. Du sa ju att du får ledigt bara du säger till o du har ju pengar så va stoppar dig?? skulle ju va skit nice o steka en vecka :P hehe
måste få ett slutligt besked nu snart så jag vet hur jag ska göra!
puss