tisdag 17 februari 2009










Igår hade jag så himla, trevligt,mysigt och kul!! Precis vad jag behövde, Tack BÄSTA,BÄSTA Sandra & Emili!

Dagen började sådär... haha höll för fasen på att städa i TUSEN timmar utan att komma någonstans, eller vad säger du Sandra??? :) Men nu är det iallafall rent och fint!

Framåt 17-tiden begav sig Sandra och jag emot Ekholmens centrum för diverse shopping där, en liten titt på skor, en liten titt på Änglaboden, en ganska stor titt på Systembolaget och en medelstor på Icasignalen... Sen cyklade vi hem med alla tunga kassar till Sandra för att sätta igång med mat och allt. Emili är så duktig och pluggar så hon slapp följa med och shoppa så hon dök upp hos Sandra efter ett tag med en jättejätte fin Goodiebag till MIG!! Ni ser ju lite av vad den innehöll på bilderna... :) Tack,Memme!

Maten var inte fy skam heller: Kycklingsallad med avocado och fetaost och till efterrätt våfflor med grädde och hjortonsylt (till mig) och hallon och blåbär till de andra två små filurerna!

Var nära att svimma (inte riktigt men nästan...) av i mataffären förresten när Sandra stod framför ett berg av VÅFFELPULVER och tänkte att vi skulle köpa det... UUUUUUhhhh, säger jag bara, riktiga våfflor vill jag ha annars får det va!!! haha. Så jag ringde till min söta farmor och frågade efter receptet och så fick jag som jag ville. :)

Vi hade ett litet allergidrama också, då jag (PUCKO) köpte nötter och var tvungen att smaka dem för att klara cykelturen hem, så stoppade ner handen i påsen och tänkte inte mer på det...förrens när vi kom hem o jag stoppade samma hand i salladspåsen utan att ha tvättat händerna (usch...) Men det löste sig, Sandra hade som tur var annan sallad som inte var nötförgiftad i kylen. :)

Nej, nu är det dags att röra på rumpan, lunch och promenad! Tack än en gång till alla mina vänner för att ni bara finns och är som ni är!!!

* En extra puss och kram till ER *

2 kommentarer:

Anonym sa...

det va verkligen jättemysigt!!!! och så gott, jag va mätt i morse :) puss på mina oney oney :)

Hannah sa...

ah gud vad underbart mysigt det ser ut att vart!! Fan det kanns som att jag aldrig har tid o gora sant dar! jag ska ga ner i timmar eller borja plugga!!! :P

fy fan vad jag saknar er!!!<3