onsdag 18 februari 2009

Gissa vart vi är. . .


. . . Och vem som äter vad?

3 kommentarer:

Anonym sa...

gud sa underbart gott, jag har ätit gröt... sa deppigt om man jämför med eran lunch puss fran memme

Anonym sa...

STEVES!!!!!
O va jag saknar mmmm mmm mmmmmm!!!!
Gissar på att emily har salladen o soffe potatisen :P
fan va gott jag vill oxå ha!!'
Men ikväll ska jag med virve den nya finska på vårat hotell till tango tapas o käka så det ska bli gottit. Men först till gymmer så man får lite plats för maten sen :P
puss på er!

Emily och Sofia sa...

PUCKO GULLE SIVERT!! haha det var jag och sandra som var på stan ju ;) Tango Tapas är ju inte fel det heller Mmmmmmmmmm :)

Är fortfarande sugen på att åka till dig igen!! Men vet inte ifall jag jag ihop det....

Puss och kram till Emelie o Emili som är så duktiga och kommenterar:)