fredag 27 februari 2009


Ligger i soffan och kollar på Let´s dance.

Första fredagen jag ligger hemma ensam tror jag, känns lite ensam faktiskt! Men det är samtidigt rätt skönt . . . kan inte riktigt bestämma mig. Nån ensamvarg är jag då inte, det är ett som är säkert iallafall!


Var ju och solade med Anna i morse. Det var nya rör, så nu är jag lite rödmosig om kinderna hehe gulligt. . . hoppas det sjunker tills imorgon!


Efter solningen gick vi hem och duschade och begav oss sedan ner på stan. På väg in mot stan kände jag verkligen hur det kurrade i magen och att jag höll på och bli lite gnällig :P haha INTE BRA! Så vi gick och luncha på Steve´s. Mums så gott! Blev inte så mycket shopping för någon av oss. Anna köpte sig ett par skor och för min del blev det tre par finfina trosor i våriga färger :)


Var helt slut när jag kom hem från stan. Berodde kanske på att jag hade solat, inte vet jag. Sov några timmar iallafall. Det var skönt!


Men innan tuppluren tog jag med Caspian ut på hans första promenad utomhus. Här hemma är han värsta machokillen, men nu var han inte lika kaxig minsann . . . hehe lilla bubben . . . Tur att Nala var hemma under tiden så han fortfarande kan "spela cool" hemma ;)



Nu blire POPCORN :)

Sara, jag vill låna ditt rosa nagellack!

Inga kommentarer: