fredag 2 januari 2009

Lite sent men. . .

Gott nytt år allihopa!


Hade 39 graders feber när jag kom hem från jobbet i onsdags :( så jag sov mig igenom hela nyåret. . . inte speciellt kul alls!! Var rätt borta igår också men nu har jag kvicknat till och mår lite bättre :) det är skönt!
Emily och jag har kommit överens om att vi måste bli bättre på att uppdatera bloggen detta år :) så det kommer bli vårat nyårslöfte! Plus att jag måste börja träna!! Har världens sämsta immunförsvar, blir sjuk hela tiden. . . beror väl iof lite på att jag hade körtelfeber i somras, men jag behöver verkligen träningen!
Fick ett gulligt litet samtal på nyårsnatten också. Det piggade upp mig lite :) plus att jag hade ca. 20 roliga sms på morgonen när jag vaknade :D haha!! Vi får ta igen allt med en stor nyårsfest det här året istället! För jag var ju inte direkt ensam om att missa nyårsfirandet i år. . .en liten tröst ;)
Nu ligger jag och slappar i min mjuka sköna soffa :) hihi och lyssnar på massa bra musik som Sara har skickat till mig. Håller på och laddar ner några filmer som ska ses nån dag snart!
The notebook som jag antagligen är ensam om att inte ha sett :P haha men alla säger att den är så bra så ikväll kommer nog Frida hit och tittar på den med mig. Laddar även ner Straightheads, som jag har glömt bort vad den handlar om. . . och en film som heter Fragiles "Från andra sidan" som jag och Sara såg en trailer om. Den verkar jätteläskig så jag vet ärligt talat inte om jag vågar se den :P hehe . . . kanske med rätt sällskap :)

God fortsättning! . . . eller vad det nu är man säger :) Puss / Sofia !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!!

Jadu det där samtalet haha :P fan det va ganska läskigt när det var någon inne vid våran pool....haha!
Hoppas du mår bättre nu :).
jättefina bilder du har tagit :).
mamma o lena har bokat resa nu haha! dom kommer när sara har semster :).
miss you sötis!
puss