måndag 19 januari 2009

Hej hopp :)

Ligger och slappar i soffan och drömmer mig bort in i shoppingens värld.
Men just nu har jag noll på kontot, så det fick bli lite nätfönstershopping.


Dessa finfina pumps kommer bli mina i framtiden.
För tillfället ligger de och väntar på mig i "undanställningshyllan" på jobbet :)


Gulligt "pusshalsband" :)
Fina stora guldörhängen.

Mysiga koftor och en fin t-shirt med tryck.
Jag har ändrat stil lite tror jag, om jag nu någonsin har haft nån stil.
Det kanske bara är så att man faktiskt börjar hitta sin egna stil nu?

Väskor kan man aldrig få för många av! Precis som med skor ;)

Asos och Forever21 har väldigt fina klänningar! I vår ska jag kolla efter en med "hög hals"
(ruta två) Men helst en helsvart . . . såklart :P
Känns som att hela garberoben går i svarta, vita, gråa nyanser.
Med inslag av korall.

Jag vill även ha en kortare, lite "rockig" jacka, gärna skinn.

Det är så himla fint med armband som hänger lite.
Jag är inte så mycket för smycken, men ett sånt här armband skulle jag verkligen kunna tänka mig! När man är lite solbränd också ;)

Slut på drömmandet och tillbaka till verkligheten :)
Imorgon ska jag hämta min telefon som äntligen är lagad!
Och så måste jag försöka börja på arbetsproverna.
over and out!

Inga kommentarer: