måndag 26 januari 2009

Stockholm


Pappa och Karin kom och hämtade upp mig vid kvart i två och så åkte vi upp till Stockholm.
Efter lite felkörningar hittade vi fram till Konstfack. Först var det lite genomgång om skolan, och därefter om varje enskilt program. De berättade om utbildningen och man fick titta runt i salarna och verkstäderna. Känns som att detta eller någon liknande, är utbildningen för mig! Probemet är bara att de endast tar in 15 pers. varje år. . . Men man måste försöka för att ha en chans att lyckas!
Fanns lite olika saker i korridorerna som de hade gjort. Bland annat den fina klänningen som är gjord av glas :) Bredvid låg en hög med rött krossat glas som höjdes då och då. Precis som hjärtslag, tror det skulle föreställa ett brustet hjärta. Coolt! (Syns tyvärr inte så bra på filmen.)

Nu har jag sådär svårt att sova igen. . . Vet faktiskt inte vad det beror på, har haft problem med att somna i flera dagar nu :( jobbigt när man vet att man ska upp tidigt dagen efter!

Snackade lite med Johan förut och han hjälpte mig att ladda ner Photoshop :D Tack snälla du! Jag blev glad :) Så nu vet ni vad jag har för mig om dagarna, och det innebär mycket bilder i bloggen!

Ska nog gå och lägga mig nu och försöka sova. Bara att man blir så himla irriterad när man ligger där och blundar men det verkligen inte går?! Då kan man ju lika gärna vara vaken och göra något. Jaja får se hur det går, man somnar iallafall förr eller senare :)

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska inte tvivla på dig själv...JAG vet vad du kommer bli när du blir stor...Sometimes dreams come true...Men(!) det händer ingenting förrens man själv tar tag i det... ;) Puss, puss!