onsdag 14 januari 2009

Hej hopp!

Idag har det jobbats och solats. Gud vad skönt det var att lägga sig i det varma solariet efter en iskall cykeltur från jobbet! Men ett litet minus var att de spelade "Mix megapol" i högtalarna, inte min favorit, men det har inte med saken att göra, utan att det var reklam hur länge som helst! Jag hann kanske lyssna på fyra låtar när jag låg där. . . Är inte det ganska lite på 20min?

Haha jag fick en komplimang av en kille idag. . . om min hårfärg :P ?? Lite roligt, han undrade vad jag använder för "färg", men eftersom jag intensivtonar mitt hår (och inte har gjort det på ganska länge nu) så är det typ min "vanliga hårfärg" på mitt hår nu. Komplimanger får man aldrig för många av :) så tack så mycket du snälla kille! Det gjorde mig glad :)




Till Emelie: Den här videon är tillägnad dig min lilla Sivert ;) Kommer du ihåg den här kvällen? Och främför allt killen som vi försöker fånga på film (bakom mig). . . haha som han höll på :D det hade vi roligt åt! Synd bara att allt är så mörkt och att han inte "dansade" så mycket på sitt egna lilla vis när vi filmade. Hoppas ni har det jättebra! Saknar er massor :) PUSS


Här är lite bilder från den kvällen också :) Det var ett tag sen men alltid roligt med bilder och minnen!


Inga kommentarer: