fredag 23 januari 2009

NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA DEPP!!!!





SOMMAR 2009, DU ÄR SÅ SJUKT EFTERLÄNGTAD ATT DU INTE ANAR...
Har varit på vårdcentralen idag och sedan förbi apoteket för att hämta ut lite drugssss, det känns inte bra för kroppen egentligen att äta pencillin för ofta, men nu är jag så trött på skiten att det lika är bra att ge det en rejäl match...
Egentligen borde jag faktiskt skratta lite åt allt, dem som känner mig och har känt mig ett tag vet att jag åker på det mesta som finns i luften!
Nu på våren ska jag se till att ta hand rejält om mig själv: äta, TRÄNA & sova bra. Kommer bli så stark, snygg och fräsch ;) Sen som en liten bonus så skulle jag vilja att någon klok person eller filur flyttade in i mitt huvud och berättade för mig vad jag ska plugga till och vad jag ska göra i framtiden, vore himla schysst ;) Tack kära blogg för att jag fick skriva av mig...

Inga kommentarer: