fredag 16 januari 2009

Kär i en ängel...

Och så en liten låt till kvällen,haha jag tror att Sofia verkligen ÄLSKAR att jag invaderar bloggen med mina bästa: Lars & Håkan! Inte hennes bästa ifall man säger så...

Måste bara berätta att jag hade en SJUK dröm inatt (Hannah behöver speciellt veta vad den handlade om...)Kan inte skriva mer än så eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser bloggen ;)

Den här låten får mig att tänka på förra sommaren, vill ha sol, vill ha bad OCH jag vill ha det nu! Var ju på semester i två veckor på Kanarieöarna i decemeber, det är läskigt hur fort man glömmer och hur fort man kommer in i den tråkiga,grå vinter vardagen igen. Förhoppningsvis bär det av till solen igen i mars med Huni!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH vad det ska bli härligt!!!!

Ytligt:( men tur att jag skriver precis vad jag vill och om vad jag vill eftersom det är MIN blogg HA!!) Jag har fan inga kläder, brukar inte vara så och jag brukar inte klaga så jätteofta men nu är det KATASTROF, känner mig som en gammal grå tant som inte riktigt har koll på mode eller hur man ska se ut överhuvudtaget... Kanske inte aktuellt med den looken riktigt än??? Den kommer (sorgligt)nog så småningom ändå...

Mitt hår ska vi inte ens tala om så jag låter bli...Ska ge mig ut och nätshoppa nu,så kanske det blir lite mer modeblogg av det hela och inte bara MAT MAT MAT hela tiden!! HAHAHA!!;)

PS.Just det, höll på att glömma,det är ju Soffis blogg också, men hon kan nog stå ut... :)DS.

1 kommentar:

Hannah sa...

Hej gulle! Jooo beratta!!! mejl kanske? :P sa nyyyfiken jag blev, kanske har en liten aning vad det handlar om...:)

Ja hoppas verkligen det ar okej med Emelie, jag langtarrrr sa sjukt mkt till solen men mer efter dej <3

love
Hannah