lördag 24 januari 2009

Hejsan!

Jag har ont i huvudet :( buhuuu
Ganska mycket folk på jobbet idag iallafll, så dagen gick hyffsat fort! Har nog haft minst tio kunder som jag pratat engelska med. Väldigt kul faktiskt!! Haha kom på mig själv med att nästan fortsätta och prata engelska med den svenska kunden efter en av de utländska kunderna. . . haha pinsamt :P

När jag cyklade hem hade jag disco i mina öron :) Äntligen kan jag lyssna på musik med min mobil igen! Fattar inte hur mycket jag har saknat det.

Skulle egentligen träffat Anna ikväll. Vi skulle åkt till `Emelie.L med vänner´ och ätit mat o spelat spel, men ingen av oss kände oss speciellt pigga. Jag verkligen hatar huvudvärk! Det är nästan det värsta jag vet, nej det är det nog iochförsig inte, men väldigt jobbigt! Man blir typ handikappad, iallafall jag

Lägger in ett klipp från ett av Gossip girl-avsnitten som jag och Emily kolla på sist, vi har dock kommit lite längre på säsongen nu. Detta avsnitt är så bra :) men man måste nog se på serien för att tycka att det är bra :P haha vilka nördar vi är!

Varning! Ni som inte kommit till andra säsongen än kanske inte ska se det här. Förstör ju spänningen lite, Ni andra, VARSÅGODA!


Inga kommentarer: