tisdag 27 januari 2009



Det blev ett bad med tända ljus idag också, fy bubblan vad det är avslappnande :) Ska nog sova snart, är helt slut i både kropp & knopp... Verkar förresten som att vi har ett litet sömnproblem här på bloggen? Eller vad säger du Sofia? ;) Jag vill se på Gossip snart och drömma mig bort! Chuck...MMMMMmmm..... Nate........ MMMMumssss!! Bara så att du vet!

Jag pratade med två av mina allra bästa vänner som bor utomlands idag, Emelie & Hannah. Saknar dem så otroligt mycket, men bara av att prata i telefon med dem fick jag en liten extra energikick och ett litet glädjeskutt i hjärtat... Så tack Hunii & Siivert ;) Pratade ju med Johanna i Gbg också kom jag på men det gills inte... hihi SKÄMTAR BAARAAA!!! Saknar min bästa,bästa massor med såklart!!
*GODNATT*

Inga kommentarer: