tisdag 6 januari 2009

Kattspecial. . .

Godmorgon!
Bjuder på den nyvakna bilden ;)


Tänkte att jag skulle visa upp sköheten och odjuret här hemma :) De består av ca. 8 månader gamla Heliga Birma-honan Nala och snart den halvåriga hanen Caspian, som är en blandning mellan Norsk skogskatt-Main coon.


Caspian är inte så lätt att få bra på bild, då han nästan aldrig är stilla.

Han är en vild och busig katt. Men samtidigt den gosigaste katten jag vet! Spinner hur högt som helst och ska vara med överallt, helst uppflugen på axeln. . . Ett riktigt mysmongo!!!!!


Nala är en liten prinsessa som älskar att ligga och spana :) och blir mest förbannad på Caspian när han kommer och vill leka. Men det finns massa bus i henne också, fast bara på hennes villkor ;)


Haha vilket tråkigt blogginlägg :P Men var bara tvungen att visa upp mina små bäbisar här hemma. . Kan ju vara roligt för er att veta hur de ser ut tänkte jag :) För jag antar att alla ni som läser bloggen inte har träffat dom!


Nä nog med kattprat, nu ska jag hoppa in i duschen innan Sara kommer och hämtar mig!

Inga kommentarer: