måndag 26 januari 2009

Nu kan du få mig så lätt...

Är precis hemkommen ifrån jobbet, har ju fuskat en hel del med cyklande fram och tillbaka men nu är det igång igen :) känns skönt! Tur att jag inte behöver cykla på morgonen så ofta längre utan det blir bara hem!
Sov bara tre och en halv timme inatt, så nu ikväll är det bara bad (med tända ljus), äta och sussa som gäller! Snälla snälla gulle pappa, SUSHI??? ;)
Jag blir lika förvånad idag igen över det faktum att man klarar att stå på benen när man sover så dåligt men det var knappt...haha( Johanna förstår vad jag pratar om,hon lider också av den så kallade sov-sjukan...)
Kan inte berömma mina kära arbetskamrater tillräckligt, dem är så gulliga och omtänksamma allihopa :)
Förresten, jag hoppas att detta som jag nu skriver om bara är en sak som jag ser: jag känner mig så j*vla mörk, svart, grå under ögonen JÄMT!! Är väl bara att börja hiva fram sprutorna och knivarna snart, trodde inte att det skulle behövas vid en ålder av 21 år men men....Så är det.... Skämt å sido, men det känns verkligen som det är dags att köpa en bra concealer!! Detta kan ju bara inte fortsätta!!
Till sist: MINA VÄNNER ÄR DOM BÄSTA SNÄLLASTE FINASTE I VÄRLDEN ( har verkligen stört mig på sådant här tjafs o tjat innan men vad har jag nu min blogg till om jag inte kan sprida lite kärlek till dem jag tycker så mycket om)
Tack för pepp,stöd & att Ni finns!!

Just det ja, har kanske, eventuellt, möjligtvis hittat ett program eller två på universitet som jag är intresserad av... Men vilka det är får bli en HEMLISSSS ;)
Just det ja 2, en liten grej till bara... Skulle tycka det var hemskt trevligt med lite flera kommentarer, Ni är ju några stycken som läser, det ser både jag och Sofia på statistiken, så det är ingen idé att hymla med det ;) Så kommentera gärna!!

Inga kommentarer: