onsdag 7 januari 2009

ÖB, ikano och Maxi med Sara

Sara kom och hämtade mig runt två eller nåt sånt igår, så åkte vi till ÖB där det inhandlades massa shampoo, balsam och tvål.



Sen blev vi jättehungriga så när vi kom fram till Ikano gick vi direkt och åt på Lind´s Café.

Vi tog Fläskfilé med champinjonsås och pommes :) mycket gott!!

Här är några bilder från maten:





fter maten gick vi och kollade lite i affärer, Sara hittade en fin tröja. Jag hittade inte några kläder. . . men det var väl bäst för jag har inte några pengar till det den här månaden!

Sen blev det en runda på Ikea också.


Och eftersom jag har katter som kan bränna morrhåren, kan jag ju inte ha levande ljus tända hur som helst i lägenheten. Därför fixade jag den här fina "ljusstaken" att ha i badrummet.
Det bli väldigt mycket mysigare när man kan ha tända ljus lite här och där!


När vi var klara åkte vi över till ICA Maxi och handlade massa mat!! Så nu mår jag inte dåligt så fort jag öppnar kylskåpet. Men det gör däremot min plånbok. Mat är dyrt!


Inga kommentarer: