söndag 11 januari 2009

Träffade en lågstadielärare på jobbet :)

Birgitta Bergsten köpte skor hos oss idag. Hon köpte dom av Jenny, men jag var bara tvungen att lägga mig i och fråga om hon inte möjligtvis hette Birgitta :) haha så det resulterade i ett drygt tio minuter långt samtal om både det ena och det andra. Det var verkligen inte igår! Lite roligt att gamla lärare fortfaranade känner igen en efter så många år! ( Förresten trodde hon att jag var du Sara :P haha ) . . . så iof kände hon väl inte igen mig, förrän jag berättade att jag var storasyster Sofia :) men lite kul att de minns så mycket med tanke på hur många barn och föräldrar de har haft under alla år.

Tänkte bara att jag skulle berätta det för alla er som vet vem hon är!


Gonatt, sov gott och dröm söta drömmar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

den läraren var verkligen sååå jobbig ! världens störigaste röst haha :D