fredag 16 januari 2009


Idag har jag varit ledig och det har verkligen varit jätteskönt och välbehövligt. . . Började dagen med stor frukost och stor städning:) Sen fick jag liv i Bullen och vi gav oss ut på en lång lång promenad,kallt och härligt som det ska vara på vintern:) Nu har jag, Natalie och pappa precis ätit en utsökt (ha ha) trerätters middag ifrån Matkällaren, mmm jag älskar mat! Tycker synd om dem som inte vågar njuta av det utan dåligt samvete! Känner att jag har lite för mkt vikthets och konstiga tankar om mat omkring mig just nu. . . Men det där är inget för mig, gillar mer kombinationen att äta MKT och träna MKT så det så! :)Min kära vän Hannah påpekade ju att hon tycker att vi skriver mkt om mat här i bloggen! Jag säger bara äta bör man annars dör man!! (eller hur Memme?) Ha en bra fredagskväll och helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

absolut!! det mottot kommer jag aldrig aldrig lämna!!!!! puss från memme