fredag 30 januari 2009

Torsdag.

Utgång med Jenny och Isabelle.
Jobbade först mellan 10-20. Men fick gå lite tidigare, tack snälla Dennis :) haha men jag hade ju ioförsig lite innestående "gå-tidigare-tid" hos dig ;)
Cyklade från jobbet och mötte Jenny och Isabelle vid station och så gick vi hem till mig. Där fixade vi lite ost och kex. Jag duschade och vi fixade oss snygga :) eller snyggare ;) haha!

Efter ett antal drinkar tog vi taxi till stan, haha taxi!! vår privata chaffis ;)
Vi gick för att ta ut pengar, och automaten åt upp mitt kort :( buhuu
Det blev ett par spring fram och tillbaka till Dennis (för att fixa nr) , tillbaka till automaten för att kolla om kortet kommit ut, tillbaka till Dennis för att få spärr nr osv. . . usch! Nya kortet kommer på onsdag :)

Vi gick iallafall in på Platå. Dansade och ägde dansgolvet ( som dock luktade svett :S usch! ), drack några drinkar och flummade runt massa :) haha så roligt det är att "dumma sig" med folk på dansgolvet! alltså inget taskigt haha ;) ni vet vad jag menar. . .

Vid tre gick jag o Jenny och köpte en falafeltallrik, som vi smaskade i oss hemma hos mig. MUMS!

Tack för en rolig kväll mina sötnosar :)


Har även köpt lite nya kläder :) hihi
Det är delvis det jag hade på mig igår. Svarta lackleggins, en stor t-shirt och skorna!!

Nu ska jag och Emily sticka in mot stan och köpa maaaaaaat, gooodis och chiiiiips :D
puss hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom vill jag låna! :D