lördag 17 januari 2009

Soliga,härliga minnen...




Första delikata måltiden på Gran Canaria: jättegoda tomater, jättegod skrattandeKO ost, jättegott vatten och till sist VIDER torrt DAMMbröd!! Usch när vi försökt tugga det så bara dammade det i munnen för det var så torrt och äckligt!!Kom till och med lite "rök" ur munnen... Ha ha men det var ganska kul :)
Ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll också, snart börjar P3 Guld Galan på SVT1 och min H uppträder så jag klarar mig för ikväll....Och så har jag ju bloggen....Inget liv.... ;)
But I Love It!!!
Puss & Kram till alla mina Nära & Kära !

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det torraste jag varit med om faktiskt :) sprutade damm så fort man öppnade munnen och gick ju inte att spotta ut heller . . . Skål på dig emily :) Sara o jag dricker goda drinkar o är assnygga ;) haha puss puss