måndag 5 januari 2009

*Min underbara dag*




Idag har det varit en så himla bra dag!! Hoppade (glatt??) upp ur sängen vid kl.06.00 och irrade runt ett tag här hemma innan jag gasade iväg med pappas bil för jobb i Mjärdevi ! Kallt,klart och underbart!!
Mina söta,snälla och rara kollegor Mona & Tina stod för lunchen idag som ni ser här på bilderna. På menyn stod: Kycklinggryta (vet inte riktigt vad det var i men det smakade MUMS!!) med ris & till det sallad med bland annat avocado,melon & tomat. Till efterrätt blev vit choklad pannacotta med limemarinerade hallon, det ni :)
Tack för det, Ni och maten gjorde min dag!
Slutade redan vid kl.14.00 idag så då bar det av hem för att slänga på sig mjukisbyxor och benvärmare. Dags för en lååååång promenad! Så himla skönt var det! Jag var säkert ute och gick i en och en halvtimme...DUKTIGT!! ;)
Nu är jag hos mamma och har "powernapat" ett litet tag. Ska äta kvällsmat snart och efter det blir det nog bara tv och sova...
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft :)

Inga kommentarer: