lördag 10 januari 2009

Sofia här!

Usch vad dålig jag har varit med uppdateringen här på bloggen! Vet inte riktigt vad som har hänt med mig. . . Har nog en liten livskris
vet inte vad jag vill göra, vad jag vill plugga, är otroligt uttråkad på hur min livssituation ser ut just nu, känner mig helt enkelt lite uppgiven. Men det är inte så farligt, bara tråkigt. Jag får väl helt enkelt försöka komma på vad jag vill göra med livet. Lättare sagt än gjort!


Så, vad har jag haft för mig de senaste dagarna?
Jag har jobbat och sen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort. . umgåtts lite med Emily. Ber så mycket om ursäkt ifall min så kallade "depression" ;) gått ut över dig! Vet att jag inte varit den bästa/roligaste kompisen den senaste tiden. Men ska försöka tänka positiva tankar och vara glad för det jag har :P hehe så roligt det lät. . . Ska försöka :)


Jag har jobbat ganska mycket med Jenny på sistonde, vilket har varit väldigt kul :) Roligt eftersom vi nästan aldrig har någon schemalagt tid ihop. Vi tänkte faktiskt bowla ikväll, men det blev god mat och 3 avsnitt med Veronica Mars istället. Trevligt!


Har förresten gått lite på stan med mamma också. Kom på det nu när jag såg min drygt fem-sex år gamla samsung blinka på bordet. . . Tog mod till mig och gick till telenor för att lämna in min mobil på lagning. Något jag verkligen borde ha gjort för längesen, men haft vissa skäl till att skjuta upp. . hehe. . Nu är den iallafall borta i några veckor och det är en del av mina nummer också?! tyvärr?!!! Så om jag inte hör av mig är det därför :(


Nu ska jag snart gå och lägga mig, jobbet väntar imorgon. Och jag har en jättegod matlåda tills imorgon :) hihi efter den så himla goda maten Jenny och jag gjorde förut. Kunde tyvärr inte ta någon bild på det eftersom jag har muppmobilen för tillfället. ( Har iallafall lyckats komma underfund med hur man skriver rätt så bra sms nu :p det går framåt. ) Vi åt iallafall grillad kyckling, klyftpotatis+andra rotfrunkter i ugn, sallad och bearnaise sås till det. Låter inte så mycket för världen men gud så gott det var!


Godnatt babes!
( just det, köpte mig ett par svarta tighta jeans på J&C idag också. Halva rea-priset!!! Shit vilket fynd. )



Måste lägga in lite mysiga bilder från Stubbegården också :)
Emili och jag åkte dit i somras. Det var väldigt mysigt! . . . och gott! ;) haha
Saknar dig memme!!















2 kommentarer:

Anonym sa...

så fina bilder!! kommer du ihåg videorna vi spelade in haha, jag tittar på dom ibland, så roliga :) saknar dig med ju!! och du kommer komma på vad du vill göra och sen kommer du göra det, så enkelt är det :) puss puss

Hannah sa...

Hej Sofia!! typisk vinterdepression verkar det som. svart att hitta inspiration nar det bara ar morkt o kallt hela tiden! Hoppas du kanner dej "battre" snart!

Vad roliga ni ar! Ni bloggar ju typ 75% om mat hela tiden hahahah Jag vill oxa aka till det dar stallet i sommar!! roadtrip??

kraaam till dej!