fredag 16 januari 2009

Fredag

Min lägenhet är så ren som den kan bli :) har varit duktig och städat hela lägenheten! Och tvättat massa också. Vid fyra kom jag på att jag inte ätit nåt på hela dagen ?! hann liksom inte känna efter när jag virvlade omkring här hemma. . . så jag satte igång och gjorde hemmagjorda hamburgare. Gud så mumsiga dom blev :) Trodde köttfärsen skulle räcka till max fyra hamburgare, men det blev åtta, haha så bra är jag på att uppskatta portionerna :P Det var ju bara bra för då har jag några matlådor fixade.

Snart kommer Adde hit. Roligt att träffa honom lite, blir ju inte så ofta. Vi ser nog på nån film skulle jag tro :)
Laddade hem fyra filmer och tre avsnitt av Gossip girl förut. Gick jättesnabbt! Så på söndag blir det nog Gossip girl-gloende med Emily. Känns som att vi inte setts på evigheter!!



( Sara: Emily va lite sugen på o gå ut imorgon ;P hehe så vi får väl se. . . . )

1 kommentar:

Anonym sa...

utgång it is!? ;D