söndag 25 januari 2009

En del av det som är på väg hem till mig ifrån H&M...





Det gäller ju att förbereda sig för sommaren...Hoppas hoppas hoppas på två veckors bonus sommar i mars! Ifall nu EMELIE SIVERTSSON har lust att svara på sms eller mail :)
Igår var det dags för farmor och farfars julklapp: Trerätters middag med sina barbarn. Menyn bestod av : Förrätt: Avocado med citron & skagenröra, Varmrätt: Wokad grönsaker och kyckling i kokosmjölk med nudlar, Efterrätt: Marängsviss med hemmagjord underbar chokladsås!! MUMS!! Vi var rätt däckade i soffan allihopa efter det...
Idag ska jag tvätta och slappa och ringa upp alla dem som har ringt till mig och jag inte har ringt tillbaka till :) Funderar på en promenad ( eftersom jag nu inte får springa............) , får bli en liten sådan i sånna fall. Jag känner mig liten mör efter igår, Bullen och jag gick (halkade runt) milen i Vidingsjö igår! Duktiga va? Vädret var ju inte direkt på topp så vi mötte inte så jätte många personer i spåret. :)
Imorgon är det dags för jobb (uppstigning 06.00........)! Tur att jag har så snälla och trevliga kollegor som förgyller vardagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ringde inte tillbaka till mig iaf!!! puss fran memme

Anonym sa...

ja men kan hon svara sa vi far boka varan fusk sommar! fy fan i can not waaaait!!!

men memme suris da:P

pussar till er tjejer!
Huni