söndag 14 december 2008

Uppdatering: Garboskvällen! :)

GARBOS!


Här sitter vi i taxin påväg till Garbos.

Jag har klippt hellugg. . .på grund av en liten dispyt med bartendern ;) !!

Haha närå jag har funderat på det ett tag faktiskt, men när hon sa att jag, bara jag inte skulle få några mer drinkar så blev jag lite putt :P och ville ha en liten förklädnad hehe.

Den nya frisyren syns inte så väldans bra på den här bilden kanske. Men lite annorlunda blev det allt!

Garbos är ett ställe, typ som en restaurang där man äter och dricker samtidigt som det visas massa shower. Riktigt skoj var det! Tre-rätters och vin till det.

Efter Garbos gick vi till ett ställe som hette Holiday. En liten bar med biljard.
Där stannade vi ett litet tag och tog några drinkar och shots :) (eller fick rättare sagt..)
Dom gulliga bartenderna fixade ett plåster till mig, för jag hade världens skavsår. . USCH!
Det är bland det värsta jag vet. Men det förstörde inte kvällen för det!
Vi fortsatte sedan in till Playa del ingles och gick ut på ett ställe som heter Scandic. Dit går alla som jobbar här, så som guider och bamsefolk ;) Det var väldigt roligt! Roligaste utekvällen här än så länge. Lite berodde nog också på att bartendern "som skulle hålla ögonen på mig" (idiot) inte jobbade :D wiihooo haha hon har typ aldrig varit ledig sa emelie så det var ju kul!! Hoppas att hon har semster resten av tiden vi är här :P hahaha nädå så farligt är det inte, men man blir ju lite lack på situationen när hon säger att "hon där borta i rött, henne ska jag hålla ögonen på. . ." När jag egentligen inte hade gjort nåt?! Förklara nåt på spanska är ju inte världens lättaste heller. . .haha! Nä nu släpper jag det här, men var tvungen att avreagera mig lite kände jag!
Tänkte bara säga att jag tänkte göra en sammanfattning av det vi gjort när vi varit här, men eftersom Emelies dator är väldigt seg så hinner jag inte rabbla igenom allt. Vill ut i solen nu!
Så det fick bli ett litet inlägg om Garboskvällen. Resten gör vi nog inlägg om när vi kommer hem, orkar inte sitta flera timmar framför den här datorn nu!!!
Men ha det så bra där hemma! (Har inte orkat läsa igenom det här nu så jag reserverar mig för fel i den låååååånga texten :P )
puss och kram /Sofia!

Inga kommentarer: