tisdag 2 december 2008

Redo för värmen!


Nu är allt färdigt. packat&klart :)
Min väska känns lite liten. . .men det är nog jag som har tagit med mig lite väl mycket kanske? Men man kan ju inte packa lite halvfullt, även om man säkert skulle klara sig gott och väl på den packningen. Utan man fyller ju såklart väskan tills den är full. Och nu går min nästan inte igen. . . he he brukar ju oftast bli så.
Har laddat in massa bra musik på mobilen. Ska bli så skönt att bara få komma härifrån och kunna slappna av lite! Ligga på stranden eller vid poolen med en bra bok. . .
Ni som känner mig kanske tappade hakan när ni hörde att jag sa att det skulle bli skönt att få läsa, men ni kan ta upp den igen höhö ;) för jag läser faktiskt böcker ibland, ibland! Just vid såna här tillfällen är det roligt att läsa, man kommer in i den lite bättre, annars har jag lite svårt att koncentrera mig, och tycker inte riktigt att det är så roligt.. Så är det för mig iallafall :) haha vilken redogörelse. .
Nala och Caspian har åkt iväg till pappa och familjen. Låter som världens tönt men jag saknar dom redan! Man är ju så van vid att dom är här överallt. . .kommer och gosar och klättrar upp o lägger sig tillrätta på axeln. Lägger sig på datorn, är alltid i vägen vad man än gör och går en på nerverna. . ha ha kanske inte världens roligaste just då, men det är nåt som saknas här hemma! Och det märks väldigt tydligt :) Förstår hur skilda föräldrar känner sig när barnen ska till den andra föräldern. . . haha
Men jag vet att dom har det bra där dom är och jag&Emily&Emelie kommer ha ASKUL på Gran Canaria!! SHOHOOO ;)
PARTY PARTY all night long. . . . .
Vi ska såklart försöka blogga lite från utlandet så att ni också kan få ta del av allt sol&bad&festande :)
Ska försöka sova snart, vilket inte kommer funka för jag är inte ett dugg trött! Emily och hennes snälla pappa&farfar som skjutsar oss till Arlanda, kommer och hämtar upp mig kvart över fyra inatt. Så jag borde sova snart! Men det kan man ju alltid göra i bilen och på flyget.
Idag har det nog varit besöksrekord här på bloggen :D det tycker vi är jättekul! Man blir ju lite nyfiken på vilka ni är??
Ha det jättebra här hemma i Sverige! Vi hörs ;) Puss/Sofia!

Inga kommentarer: