måndag 1 december 2008

Sofia här!

Fy vad jag har haft mycket att göra dom senaste dagarna! Eller egentligen inte sååå mycket att göra men jag har jobbat varje dag och efter jobbet är jag helt slut!

I fredags jobbar jag först 10-20 sen åkte jag direkt hem till mamma för att fira Pontus. Mormor och morfar var där också! Sen vid halv tolv vandrade jag hemåt och slocknade nästan direkt :)

På lördagen var det jobb 10-17. Sen kom Emily hit. Vi gjorde inte något speciellt egentligen :p haha för jag var så trött. . . igen! Eller jo, vi bar upp två tunga dörrar från min källare och tänkte sätta upp dom. Men det gick inte så bra. . . Först hängde vi upp den ena "bakåtvänd" he he eller jag vet inte riktigt vad som hände. Den skulle iallafall inte vara där. Och den dörren som nog egentligen ska passa i det dörrhålet hade vi (jag) inte tålamod med :P så dörrarna står fortfarande i hallen. . . .
Runt tio åkte vi och skjutsade Emilys syster och hennes kompis till en fest. Emily och jag var med om en liten skräckupplevelse. HAHA! . . eller två om man räknar med han som glodde jävligt mycket (ursäkta spåket) inne på konsum. Blev en sen kväll iallafall!

Igår jobbade jag först mellan 11-17. Sara kom och hämtade Dennis och mig, och vi åkte ut till Julia. Gud vad fint hon bor!!!!!!!! Har nog aldrig sett nåt så fint och genomtänkt hus! Det var så Julia :) Vi åt massor gott, spelade julklappsspelet och körde buzz. Jag vann en julklapp :( har alltid sån otur! Men Jenny och Isabelle skänkte en av sina klappar till mig :D hö hö
När jag kom hem somnade jag som en stock!

Nu måste jag skynda iväg till jobbet! Tråkigt inlägg utan bilder tycker jag, men lovar ett roligare imorrn. Då dagen kommer ägnas åt att tvätta, packa, skjutsa bort katterna och fixa det sista till resan (vilket iof innebär allt!)

puss o adjöken!

Inga kommentarer: