tisdag 23 december 2008

Goddagens :)

Sitter på jobbet och äter en risifrutti o macka med skinkost på. Fick surfa lite på Dennis asgulliga rosa lilla laptop :) så då tänkte jag att varför inte blogga lite. . .


Har jobbat sen 10 i morse och nu börjar mina fötter tröttna, och jag med för den delen! Vi slipper iallafall cykla hem idag :D haha för min snälla syster kommer och hämtar mig och Dennis får ju åka med såklart! Har handlat kattsand och lite annat smått och gott som jag inte orkar ta på cykeln. . .och så tänkte jag att det är ju faktiskt julafton imorgon!


Känns inte som jul än. . . har gått så fort, och det beror väl lite på att vi va borta två veckor nyss, men jag har liksom inte hunnit få dom där riktiga julkänslorna än. . . men dom kommer väl kanske. . .imorgon eller nåt? :P


Ska nog åka hem och busa massa med mina kissar och sen åka till pappa och sova inatt. Skönt att vakna upp där imorgon o slippa krångla med alla julklappar på bussen. Och så får jag förhoppningsvis lite sömn inatt då också :)
Jag skulle ju gå och lägga mig tidigt igår, och det gjorde jag också, men när jag är borta en hel dag och Cspian&Nala är ensamma hemma så blir dom som monster på natten! Speciellt den lilla!! Och jag vågar inte sova med öronproppar eftersom man kanske försover sig när man inte hör när klockan ringer. . . Åhh dom går mig på nerverna! Men jag får väl skylla mig själv som gör att dom blir understimulerade. Fast man kan faktiskt inte vara hemma hela dagarna varje dag!


Ojoj vad jag snackar på. . .uttråkad? Jaaaaaaaaaaa jag vill hem!!

Ha nu en riktigt GOD JUL och mysig julafton allesammans :)



p.s. Snyggingen va inne på jobbet idag ;P mums haha

Inga kommentarer: