måndag 15 december 2008

Hola guapos ;)

Vi ligger ute och solar i hettan, idag är klart den varmaste dagen! Nice nice
Vi försöker finslipa lite på brännan, om vi nu fått nån. . .känns inte som det, men det märks väl när vi kommer hem ;P höhö nä nu ska vi inte vara såna!
Så här ser förresten vårat rum ut. Vi fick flytta in i Emelies rum och hon hoppade över till Saras. Syns att det bor två tjejer här iallafall. . . grejer precis överallt! Men till vårat försvar kan jag säga att det inte är lätt att bo i en resväska!
Ikväll ska vi uuuuuttttt :D hihi skoj skoj!
Hade gött allihopa! puss&kram från
Sofia och Emil . . .
( Emily har förvandlats till Emil pågrund av att hon inte har mycket röst kvar för tillfället ;) och låter som en man! )

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emily och Sofia. Steffi heter jag och brukade jobba med Emleie på Gran canaria men har åkt hem. Jag skulle behöva hennes spanska nr, skulle ni kunna be henne smsa det till mig eller om ni kan skriva det i min blogg.

http://steffigalbe.blogg.se

Tack så mycket. Hoppas ni har det bra där nere. Garbos är super roligt :) Hoppas dom har visat er hålet :P