måndag 8 december 2008

Hej på er allihopa!

Nu har Emelie och Sara fått internet så vi passar på att blogga lite och tänkte försöka göra ett lite roligare inlägg än dom "vanliga" mobilinläggen. Men får se hur mycket jag orkar. . . hehe






HAHA när vi hämtade upp våra väskor på rullbandet så upptäckte vi denna lilla lapp på våra väskor. Tänkte först om dom sätter såna på alla väskor? . . .men såg ingen annan som hade en orange lapp. . . hehe lite roligt tyckte vi :)












Här bor vi :) hos Emelie och Sara i deras bungalow. I bungalown bredvid bor två andra tjejer som vi också umgås med. Dom fyra delar på en mysig pool som vi badar i. NICE!
Men den är iskall!!! Fast några dopp har det iallafall blivit.


Och jag antar att det blir efterfest i den inatt ;)



Jag orkar inte lägga in fler bilder nu för det tar minst fem min för Emelies dator att ladda upp bilden. . . jobbigt jobbigt!





Emelie och Sara är nu på "Fritidsresor"-middag så jag och Emily har förfest själva :) HAHA


Vi har varit i affären här borta och köpt lite chips och bacardi o smirnoff ice som vi smuttar på. . . muuuummms!

Kanske lägger in en liten outfit bild sen ;) För ikväll är vi aaaasssss sssnnnnyyyyggggaaaa som vi brukar säga!

Ha det underbart där hemma för det ska vi ha :)

Och för dom som inte vet är det utgång den 20:e !!!!!!!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har vi festat på chili con carne och en under frukttårta med vispgrädde. Vi hoppas att ni har det lika bra som vi har här ikväll. Hälsningar farfar och morfar

Anonym sa...

*en underbar frukttårta
(skrev fel)