lördag 6 december 2008

Godmorgon


Här är det mulet :( Så Emily och jag har gjort en mysig frukost med tända ljus. Tror det blir och ta en riktigt lång promenad sen! Det behövs efter alla chips vi har tryckt i oss :-P vi har hittat ett par favvisar. "en halv påse om dagen håller kurvorna på plats" ;) Igår var vi och handlade lite i San Fernando. Det är så skönt för taxi är jättebilligt här, så man tar ju taxi vart man än ska. Speciellt skönt kvällarna man ska ut :) Ikväll blir det nog äta på nåt tapas ställe MUMS! Nu ska jag hugga in på min frulle. . . Åh Frida, jag fick lite hemlängtan efter min lilla gosis när du sa att hon kom och ville sova :) ! Hur mår dom? ( Förresten kan vi inte läsa bloggen, inläggen o kommentarer, utan bara skicka blogginlägg så bli inte ledsna om vi inte svarat på kommentarer. Om ni nu har skickat nåra :-P hehe ) puss o kram/sofia

Inga kommentarer: